قهوه فوری موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 6
بازدید سال : 340
بازدید کلی : 4976

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 18 دی 1400
نظرات

قهوه موکا گانودرما محبوب ترین هوایی تولید شده توسط برند دکتربیز می باشد که علاوه بر اینکه طعم بی نظیر قهوه و کاکائو را دارد حاوی قارچ گانودرما می باشد که در ادامه با خواص آن آشنا خواهید شد.
گانودرما در واقع یک قارچ می باشد که ترکیبات آن بسیار بی نظیر هستند و می‌توانند برای بدن خواص بسیاری داشته باشد. از مهم‌ترین خواص قارچ گانودرما می‌توان به بهبود ایمنی بدن کاهش چربی کلسترول و قند خون کاهش غلظت خون و بهبود سلامت قلب و عروق تناسب اندام بهبود عملکرد کبد چرب دانست.

همچنین عصاره قارچ گانودرما در انواع شامپو و صابون مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند در سلامت پوست و مو و جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بسیار مفید باشد.
تنها برندی که در ایران دارای مجوز تولید محصولات گانودرما میباشد برند دکتر بیز است که دمنوش این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای مجوز های لازم و سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشند.

قهوه موکا دکتر بیز حاوی ترکیبی قهوه و کاکائو و پودر شیر می باشد که یک ترکیب بی نظیر از کافه لاته و کاکائو است که طعم بی نظیر و خاص و منحصر به فردی برای بدن دارد.

قهوه موکا دکتر بیز سبب افزایش سلامت بدن ، بهبود عملکرد مغز ، افزایش تمرکز و بالا رفتن سطح هوشیاری کاربرد دارد.همچنین این محصول در کاهش فشار خون و بهبود عملکرد خونرسانی مغز و بدن بسیار موثر است.

کلیه دمنوش ها و قهوه های آماده برند دکتر بیز برای کاهش وزن و لاغری و افزایش سلامت بدن بسیار مفید است زیرا آنها همگی دارای عصاره قارچ گانودرما می باشند که دارای خواص زیادی برای بدن است که در این مطلب تنها برخی از آنها را نام بردیم.

قهوه فوری موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات
با توجه به تبلیغات گسترده در خصوص انواع قهوه گانودرما مشتریان زیادی با خواص این محصولات آشنایی کامل دارند. در ادامه باید بگویم که به قهوه فوری موکا سرشار از خواص بی نظیر برای بدن است که می‌تواند بسیاری از مشکلات بدن را درمان کند. این موارد تنها یک شعار تبلیغاتی نیستند و نتایج بی‌نظیری که بسیاری از افراد از انواع قهوه گانودرما دریافت کرده‌اند که حاکی از این است که این محصول می تواند در درمان بسیاری از مشکلات بدن موثر باشد.
چنانچه دچار افزایش وزن بی رویه شده اید استفاده از قهوه موکا برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است. این قهوه برای درمان کبد چرب با کاهش چربی خون و کلسترول خون و همچنین برای درمان بیماری های که ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن به وجود آمدند مفید است.

از مهمترین بیماری ها می توان به زگیل تناسلی و بیماری پسوریازیس اشاره کرد که به سبب عدم تعادل در گلبول های سفید خون به وجود می‌آیند که می‌توانند سبب شوند تا سیستم ایمنی بدن شما دچار تزلزل شود.استفاده از قهوه موکا گانودرما حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات علاوه بر اینکه یک طعم بی نظیر برای شما به همراه دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات فکری و ذهنی را حل کند. گانودرما می تواند به بهبود عملکرد مغز کمک کند و بر خلاف قهوه سوپریم که دارای عصاره جینسینگ است و ممکن است افرادی نسبت به آن حساسیت داشته باشند استفاده از این محصول هیچ گونه ممنوعیت و افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند ندارد.

زمان مصرف قهوه گانودرما موکا
استفاده از این محصول در زمان مصرف مناسب می‌تواند اثربخشی آن را چندین برابر کند. بنابراین زمان مصرف قهوه گانودرما موکا در تاثیر پذیری آن بسیار مهم است. برای این منظور نیاز است تا شما روزانه یک ساشه از قهوه موکا گانودرما را به صورت ناشتا مصرف کنید. پس از ۱۰ روز که بدن شما به آن عادت کرد می‌توانید روزانه دو ساشه و یا دو وعده از قهوه موکا استفاده کنید. این امر باعث می‌شود تا بدن شما نهایت تاثیر پذیری از این محصول را ببرید.وعده اول همانطور که گفتیم به صورت ناشتا می‌باشد و نیاز است تا حداقل به مدت ۴۵ دقیقه برای صرف صبحانه صبر کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



تعداد بازدید از این مطلب: 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود